Trwa pobieranie danych...

Wyzwanie

Marka Nescafe Dolce Gusto była kojarzona głównie z ekspresem, a sprzęt nie jest w tej chwili wystarczającym trigerem zakupowym dla kapsułek, a co najmniej nie gwarantuje regularnego korzystania z produktu. Stąd rekomendacja agencji: budowanie wizerunku kawy w kapsułkach: jakość, lifestyle, wygoda.

Idea

Picie kawy Nescafe Dolce Gusto pobudza myślenie i uwalnia kryjący się w ludziach twórczy potencjał. „Out of the box. Powered by Dolce Gusto” to nietypowe miejsce w samym środku miasta, w którym można napić się pysznej kawy i uwolnić swoje myśli. Sama strefa to mobilny kontener/pudełko, z którego można wyciągnąć aromatyczną filiżankę pełną inspiracji.

Rezultat

Naszą strefę już w trakcie pierwszego, dwudniowego eventu na warszawskim Mordorze odwiedziło ponad 4.500 osób. Aktywność klienta została bardzo pozytywnie oceniona przez użytkowników. Strefa „Out of the box. Powered by Dolce Gusto” jedzie dalej…

Kalkulator samplingu

Wycena w 60 sekund